ברסלב להצליח בכח המחשבה - דף הבית
חיפוש בספרי ברסלב
 

חומר האיסור של המוסר שמוסר ממון של ישראל


 הגב
מחבר
אורח
אורח

נושא: חומר האיסור של המוסר שמוסר ממון של ישראל

שוב דף חדש אולי אבל מתאים גם לדיון הזה
 

ובזה מבואר היטב ענין חומר האיסור של המוסר שמוסר ממון של ישראל ביד עכו"ם ביד שרי ומושלי העכו"ם שהם בח'י מלכות הרשעה. כי הוא פוגם מאד בכלליות מלכות דקדושה כי הוא מגביר נגדה ההיפך ממש שהוא מלכות הרשעה שכל תשוקתה להתגבר ח"ו על ממון ישראל ששם כל הניצוצות הקדושים וכל הגוונין עילאין כנ"ל, וזה המסור הולך ומוסר בכוונה ממון הקדוש של איש הישראלי ביד עכו"ם נמצא שנותן בכוונה תוקף למלכות הרשעה שעיקר כחה עי"ז ובפרט כשמלכות הרשעה בולעת הממון של ישראל ח"ו ע"י איש ישראל בעצמו דהיינו ע"י המסור שיצא מן הדת ישראל ומסר בעצמו ממון ישראל, שבזה נותן כוח ותוקף יותר להס"א שהיא מלכות הרשעה מחמת שמקבלת הקדושה המלובשת בתוך הממון ע"י ישראל בעצמו שעי"ז מתגברת הס"א יותר כידוע שעיקר כחם ע"י ישראל כשח"ו הם נותנין להם כוח ע"י עוונותיהם ח"ו, וע"כ עון המסור חמור מאד מאד כי ליקוטי הלכות - חשן משפט הלכות מאבד ממון חבירו ומוסר הלכה ג - א הוא פוגם בכלליות מלכות דקדושה כי מגביר בידים בכוונה נגדה מלכות הרשעה ע"י הממון ישראל שמוסר להם כי כל כחם ויניקתם ע"י ממון ישראל ששם כל הנצוצות הקדושים וכל הגוונין עילאין כנ"ל. וע"כ השוו אותו כמומר לכל התורה כולה כי הוא פוגם בכל התורה כולה. כי כל התורה כולה היא בשביל קיום וחיות המלכות כי כל הבריאה וכל התורה כולה הוא רק בשביל לגלות מלכותו ית' לידע ולהודיע שיש רב ושליט אדון מלך מושל ומנהיג ית' שמו לעד, וכמבואר בהתורה הנ"ל שע"י התורה קורין את חי החיים וממשיכין חיות לתוך בחי' המלכות דקדושה כנ"ל נמצא שעיקר כלליות התורה הוא להחיות בחי' המלכות. וע"כ זה המסור שפוגם מאד בכלליות מלכות דקדושה שהיא כלליות התורה כנ"ל כי הוא מגביר ההיפך שהוא מלכות הרשעה כנ"ל ע"כ בוודאי הוא מומר לכל התורה כולה כי פוגם בכל התורה כולה ע"י שפגם ביותר במלכות דקדושה כנ"ל שהוא כלליות כל התורה כולה כנ"ל.
  http://breslev.eip.co.il/?key=3059
 
 
מהו בדיוק המסור הזה ואיך הוא פוגע במלכות  {שהוא הדיבור דקדושה}
 
האם כשאנו מוסרים ממון לעכו"ם כגון גוי במוסך או טיס מטוס לחו"ל או בעל איזשהוא מקצוע- אנו מעבירים ממון כפי הכתוב?
מה זאת אומרת מלכות הרשעה בולעת את הממון של ישראל? האם העברה של תורות לאדם שאינו מקורב עלול להיות כזה למסור ח"ו? שאם כן נפלנו בזה מאוד
איך ניתן לדעת מתי לדבר ולתת תורות לאנשים ומתי להתאפק ולשתוק?
חשבתי שעל פי הרצון- ומחשבה ראשונה אבל הקטע הנ"ל אומר
לבדוק שוב את מה שחשבתי בשכל {הלא מבוטל עדיין כראוי}

 הגב


נושאים נוספים מ:פורום ברסלב ... - כל הנושאים


מעבר לפורום

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.63 Copyright ©2001-2009

בחסות אליעד כהן מאמן אימון אישי + מחבר ספרים מומלצים לקריאה + מרצה הרצאות לצפייה + מאמרים לקריאה ועוד.
לפרסום מאמרים בחינם באתר ידע הדרך שלך להצליח לחץ כאן ... בהצלחה!
התאריך כרגע הוא 19_03_2024 השעה 13:18:50