![]() |
חיפוש בספרי ברסלב
|
![]() |
![]() |
|
הגב ![]() |
עמוד < 1 2 3 4 5 > |
מחבר | |
אליעד כהן ![]() מנהל הפורום ![]() |
![]() |
תתבונן היטב במילה ידיעה ...
+ אולי תשים כאן רשימת שאלות שיש לך אם יש לך כאלו, ואני אשתדל לענות ...
|
|
![]() |
|
Liranh83 ![]() חדש ![]() |
![]() |
אתה בעצם אומר, שאם חווה לא היתה אוכלת מהתפוח, היינו רואים שהכל בעצם אחד?
אז למה השם יתברך ברא תפיתוי, בכלל לחווה?
|
|
![]() |
|
אליעד כהן ![]() מנהל הפורום ![]() |
![]() |
ולמה בכלל הוא ברא יצר הרע? ולמה בכלל הוא ברא משהו? תקשיב עד סוף ההרצאה, יש על זה הסבר, על "הביאו עלי כפרה"
|
|
![]() |
|
Liranh83 ![]() חדש ![]() |
![]() |
חח צודק הנה בהרצאה 15 אתה מסביר אוקיי. :)
|
|
![]() |
|
Liranh83 ![]() חדש ![]() |
![]() |
אמנון יצחק מסביר את הבורא ככה, הוא אומר יש בורא ויש ניברא, יש מוגבל ויש בלתי מוגבל, הניברא מוגבל, והבורא הוא בילתי מוגבל, כל יכול. :)
|
|
![]() |
|
Liranh83 ![]() חדש ![]() |
![]() |
ואתה מסביר שאין הבדל בעצם בין מוגבל לבילתי מוגבל, הכל אחד - הוא זה אנחנו ואנחנו זה הוא?
|
|
![]() |
|
אליעד כהן ![]() מנהל הפורום ![]() |
![]() |
נקוט כלל זה בידך, אם הבנת אותי, אז צימצמת את האמת, ולא הבנת אותי
ז"א כל הגדרה היא חוסר הבנה - יש מבין?
ולכן, בתכלית הידיעה, לא נדע
|
|
![]() |
|
Liranh83 ![]() חדש ![]() |
![]() |
תכלית הידיעה היא שלא נדע זאת התשובה?
|
|
![]() |
|
אליעד כהן ![]() מנהל הפורום ![]() |
![]() |
זאת בעצם היתה אמירה, שכוונתה היא שתבין שעוד לא הבנת. כי אם הבנת משהו, אז לא הבנת כלום (-:
לגבי השאלה על עניין הכעס, מצו"ב תשובה בוידאו
http://www.eip.co.il/videos/?v=-0hxf6dgdlw - הרצאה על ברסלב: כעס, נוקם ונוטר, עולם הבא, ספר המידות, יצר הרע הוא טוב אשתדל להשיב גם על השאלה הנוכחית בהמשך
|
|
![]() |
|
Liranh83 ![]() חדש ![]() |
![]() |
חח תודה. :)
|
|
![]() |
הגב ![]() |
עמוד < 1 2 3 4 5 > |
מעבר לפורום |