וְאֵלּוּ הַשְּׁנֵי יוּדִין, הֵם בְּחִינַת יוּ"ד בָּראשׁ וְיוּ"ד בַּסּוֹף
שֶׁהֵם בְּחִינוֹת כּחַ וּפעַל
הַיְנוּ בְּחִינַת הַיּוּ"ד שֶׁל שֵׁם הָעֶצֶם
שֶׁהוּא שֵׁם הֲוָיָה בָּרוּך הוּא
שֶׁהוּא יוּ"ד בָּראשׁ
שֶׁהוּא בְּחִינַת מַחֲשָׁבָה תְּחִלָּה, בְּחִינַת כּחַ
וְהַיּוּ"ד הַשֵּׁנִי
הִיא בְּחִינַת יוּ"ד שֶׁל הַכִּנּוּי
שֶׁהוּא שֵׁם אֲדנָי
שֶׁהוּא יוּ"ד בַּסּוֹף
בְּחִינַת סוֹף מַעֲשֶׂה, בְּחִינַת פּעַל
יש להבין מה שרבנו קורא לשם העצם ולשם הכינוי באות י דהינו שנראה שאין הפרש והבדל ביניהם?