אוקיי אתה בעצם אומר, שהידיעה בסופו של דבר, גורמת לבן אדם להבין, שלא צריך סיבה בישביל להשיג תתכלית, אבל גם אם יש ורוצים להישתמש בסיבה אין אם זה בעיה כי גם זה טוב?
בתכלית הידיעה, אתה אמור לא לדעת כלום, גם לא שאתה קיים.
אוקיי אתה בעצם אומר, שהידיעה בסופו של דבר, גורמת לבן אדם להבין, שלא צריך סיבה בישביל להשיג תתכלית, אבל גם אם יש ורוצים להישתמש בסיבה אין אם זה בעיה כי גם זה טוב?
סבבה אני יודע, אבל בן אדם אחרי שהוא רגיל כבר להניח תפילין למשל, או להיתפלל והוא מגלה שבעצם זה לא משנה גם לא לעשות את הדברים האלו, זה מוזר לו, מסכים איתי?
סבבה אני יודע, אבל בן אדם אחרי שהוא רגיל כבר להניח תפילין למשל, או להיתפלל והוא מגלה שבעצם זה לא משנה גם לא לעשות את הדברים האלו, זה מוזר לו, מסכים איתי?