לא ואין מחלוקת. והחוט המשולש לא במהרה ינתק. (ואני נוטה להסכים איתך כי רבינו הורה באצבעו כי אצל הצדיק האמת אין חילוק בין חיים למיתה כי פעם הוא פה ופעם הוא שם ).
והוא ענין מעשה ממלך וקיסר- שלאחד אמרה הנה לך ה11 בנות שרים- והוא בחינת אברהם הינו אב-המון גויים נתתיך. (הינו אביב אב-יב .שהוא חודש אב שבו נולד משיח צדקנו )
ולשני אמרה -הנה לך הספינה עם המעות ולענין שהתעקב הרי לך כפל כפלים- והיא בחינת יצחק על שום הצחוק כי הממון מביא האדם לשחוק ושמחה.
ולשלישי אמרה - ואתה בוא עמי ונלכה-היא בחינת "לא יעקוב יאמר שמך כי אם ישראל כי שרית ....."כ"ש רבי עקיבא חיה אחת עומדת ברקיע ושמה ישראל.......והוא מבעל תפילה ושיתוקן העולם אז "ועמדו זרים ורעו צאנכם ואתם כהני השם תקראו " ולכן אני נוטה יותר לחשוב כי רבינו רוצה אותנו בכת של הבעל תפילה. ואת שאר העולם במה שאתה טוען -כי מי שיש לו לב לא שיך אצלו מקום...אבל מי שהוא בעצמו הלב אז הוא המקום.